Tha Doctor

Members
  • Content count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Tha Doctor

  • Rank
    Rookie

Recent Profile Visitors

139 profile views
  1. Instrumentals and Beats

    What up yo So, I was mindblown diggin on youtube of some famous songs instrumentals, saw that jay-z joint "show me what u got" and that shit is knocking, like Just Blaze is a genius, that's a format that not many people are familiar, but have u ever tought of, like, Just Blaze, Neptunes, Kanye, Timbaland, Mannie Fresh, Metro Boomin, those famous niggas, and they got shit knocking too, just on the instrumentals. So what are your favorite beats? It can be anyone, just post some instrumentals and lets blaze out Cheers, yo!
  2. Find a song

    Oh shit!!!! you found it you're the greatest dude thanks
  3. Find a song

    Whaddup Yo' so I was listening this rhyme battle here in brazil and got this beat, I think is some is Slum Village shit, but don't remember what it is, somebody help me? starts at 01:00
  4. Acapellas

    Sup folks So, been diggin to make some remix, where ya'll dudes get some nice acapellas? You know, that raw ghetto style, maybe some freestyles, some 2000's dirty south so where yall get it? I usually use acapellas4u
  5. STBB #487

    dont matter bro, got crappy equipment man, it's just for the fun or maybe sent me just 2 or 3 samples sent me at : thee.doctor808@gmail.com cheers bro
  6. STBB #487

    Yo peace brothers, my internet shitty as fuck, so somebody could upload the samples on some light format? cheers brotendo's
  7. STBB449 - Cookin'

    https://soundcloud.com/thee-doctor-1/stbb-449
  8. STBB#445 ''Making it easy!''

    https://soundcloud.com/thee-doctor-1/stbb-446 yo, my man, could teel me who is it on the first sample? luv that joint, shit is crazy
  9. STBB 443 VOTE

    RAS - H
  10. STBB#443

    https://soundcloud.com/thee-doctor-1/stbb-443
  11. STBB 440 (off the grid)

    https://soundcloud.com/thee-doctor-1/stbb440-03-gone
  12. STBB 439 (Out)

    https://soundcloud.com/thee-doctor-1/stbb439-02
  13. STBB#436 - Beatbattle<->Battlebeats

    https://soundcloud.com/thee-doctor-1/stbb436-01