slanteyez

Members
  • Content Count

    92
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

slanteyez last won the day on September 17

slanteyez had the most liked content!

Community Reputation

26 Excellent

About slanteyez

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    NZ
  • Soundcloud
    https://soundcloud.com/slanteyez/

Recent Profile Visitors

217 profile views
  1. slanteyez

    STBB #602 VOTE

    this shit was tough man 3.FLOBAMA 2.RUEDENZ & THEGUEN 1.BLEEEEEP
  2. slanteyez

    STBB #602

    whats good. got a shit ton of weetbix references in here. no time to mix this either so it prob sounds rough as shit
  3. slanteyez

    STBB #602

    damn hahaha, congrats JAKAL. whats the plan now?
  4. slanteyez

    STBB #602

    STBB 602 samples: https://we.tl/t-sm69foHeBx rules: use at least something from both samples outside drums/synths/instruments/scratches/fx/original vocals allowed no acapellas plz no outside samples unless from a cereal ad/commercial fuck it im not good with special rules. feel the crunch. The Fine Print:Upload your beat to Soundcloud, include "STBB 602“ in the title, and POST TO THIS FORUM by Wednesday at Midnight, Pacific time. Try to leave as much feedback as you can and you will receive it back.  For easy browsing's sake, you can also go to the STBB page: https://soundcloud.com/stbbcollectionEVERYONE VOTES - by Friday at Midnight, Pacific time Winner: post new sample, rules, etc by Saturday at Noon, Pacific time and upload the sample to WeTransfer  Happy flipping!
  5. slanteyez

    STBB #601 VOTE

    ooo shit cheers for the votes all... ill sort out rules and sample soon...my bad i thought id be a late entry, it was midday thursday over here when i uploaded mine
  6. slanteyez

    STBB #601 VOTE

    3. FLOBAMA 2.JAKAL 1.B-JAM VS ENOS THANKS FOR THE FEEDBACK AND WHATNOT EVERYONE WAS A DOPE WEEK PROBABLY SEE YOUS NEXT YEAR
  7. slanteyez

    STBB #601 - Japan, optional extreme-production rule

    hey yo wish i got on to this earlier in the week i run out of life time to do some cool shit to this but uh thisll do man https://soundcloud.com/slanteyez/stbb-601-601-late-entry also i used bitcrushing
  8. slanteyez

    STBB #576 VOTE

    1. SOUL-JUTSU 2. JOAGYMSHOE X TKC 3. JAY MYKAL HONORABLE MENTIONS: KAPPNEFFECT, ELEV8TE, PER.DU, LONIUS.... APPRECIATE THE LISTENS/FEEDBACK/VOTES THIS WEEK YO, GOOD TO BE BACK
  9. slanteyez

    STBB 576 Grime Folk Music (SnaresHellaOptional Week)

    congrats fvf, made a couple rough flips from these samples, used click sounds to take the place of snares in some places
  10. slanteyez

    STBB #575 VOTE

    1. NIKLAZE 2.LONIUS 3.FATVONFREE cheers everyone,appreciate the feedback/votes/listens
  11. slanteyez

    STBB #565

    yo outside drums are allowed, edited rules
  12. slanteyez

    STBB #565

    STBB #565 cheers for the votes/comments all SAMPLE: http://www2.zippyshare.com/v/7OHpzvez/file.html no special theme this week,flip this however you can, no outside samples...... everything else (drums/synth/instruments/vocals/fx is allowed) The Fine Print: Upload your beat to Soundcloud, include "STBB 565“ in the title, and POST TO THIS FORUM by Wednesday at Midnight, Pacific time. Try to leave as much feedback as you can and you will receive it back. For easy browsing's sake, you can also go to the STBB page: https://soundcloud.com/stbbcollection EVERYONE VOTES - by Friday at Midnight, Pacific time Winner: post new sample, rules, etc by Saturday at Noon, Pacific time and upload the sample here: http://www.zippyshare.com
  13. slanteyez

    XTBB #564 VOTE

    1.joagymshoe 2.Fatvonfree 3.Unseen era
  14. slanteyez

    XTBB #564

    im not very good at drops. or christmas. santas in there in spirit tho